ICF poinformowało nas wczoraj o konieczności redukcji liczby zgłoszeń - Polska została wymieniona wśród państw, które muszą istotnie ograniczyć liczbę startujących. Otrzymaliśmy również formularz, gdzie musimy ponownie zadeklarować liczbę startujących - dlatego musimy skrócić termin wnoszenia opłat - pierwotnie było to do końca miesiąca., ale nowy termin to 16 maja - najbliższy piątek. Wpłat dokonują kluby (!) i wystarczy przesłanie do piątku potwierdzenia wpłaty (na adres azaremba@mushing.pl). W ten sposób, chcemy uniknąć sytuacji, by ktoś nie będący pewny chęci startu, nie "zajął" miejsca osobom zdecydowanym na 100%.
Przypominam, że osoby, które wniosą opłatę, ale zostaną odrzuceni przez ICF otrzymają zwrot, natomiast osoby, które wycofają się po wniesieniu opłaty z własnej woli nie otrzymują zwrotu.
Wciąż nie ma ostatecznej decyzji o drugich startach, więc przyjmujemy, że należy za nie zapłacić.
W razie pytań, proszę kontaktować się z Agatą Aleksandrą Zarembą